Kosmoso šaudyklė

Įrašyta 2010-03-07, 12:53 | 4 Komentarai

Space shooting game implemented in VHDL on Spartan-3E FPGA

Prieš savaitę ar dvi baigiau kurti antrą žaidimą, bet dėl didelio tingėjimo, vis neprisiruošiau jo čia aprašyti. Per tą laiką parašiau dar ir meniu, kuris apjungia du žaidimus. Apie tai galbūt parašysiu vėliau, o dabar pažiūrim klipą:

Žaidimas yra ganėtinai nuobodus. Čia dėl to, kad patingėjau padaryti pralaimėjimo funkciją :D Vienas iš doktorantų tai išgirdęs, pavadino mano žaidimą "kosmoso kimarintojai".. Ką padarysi :)

Techniškai, žaidimas yra "kietesnis" už Pong - naudojamos spalvos, patobulintas garsų generatorius, pridėtas NES valdiklių palaikymas, kodas logiškai išskirstytas po failus ir t.t.

Kaip visada, kodas yra patalpintas github'e: FPGalaxy. Šį kartą užtaginau 1.0 versiją, tad jei ateity ką nors pridirbčiau, tai neturės įtakos kitiems.

Gairės: FPGA, Projektas, VHDL, Žaidimai

4 Komentarai

Socrates

1. Socrates

2010-03-09, 21:12

Puiku! :) next step'as padaryt multiplayeri per LAN? :)

Armandas

2. Armandas

2010-03-09, 23:25

Gera idėja :) Bet pirma reiks įsigyt nuosavą dev board'ą, nes šitą turėsiu grąžint univierui..

Socrates

3. Socrates

2010-03-10, 22:06

Turiu lygiai toki pati, su expansion board'u, bei savadarbiu 4x7seg :) Domina gal?

Armandas

4. Armandas

2010-03-10, 23:46

Nežinau ar galėsi konkuruot su akademinėm kainom, bet parašiau emeilą.